Customer Journey

Het in kaart brengen van de customer journey geeft je vaak verassende inzichten waarmee je je proces kunt optimaliseren, de juiste communicatie tools op het juiste moment kunt inzetten en daardoor een beter resultaat kunt behalen.

De customer journey brengt alle touch points (momenten waarop je doelgroep met jou in contact komt) in kaart, ook diegene die je niet zelf onder controle hebt zoals social media of mond-tot-mond. En geeft inzichten in hoe je er echt voor je doelgroep kunt zijn op dat moment. Fuzzy helpt je graag bij het in kaart brengen van jouw Customer Journey.

 

Customer Journey

Neem contact op

 

Fuzzy Logic Marketing
Het Wagenwiel 8, Arnhem

06-24884884

info@fuzzylogicmarketing.nl 

 

 

 


Betekenis van Fuzzy Logic

1. Fuzzy als tegenhanger van SMART. Een goed strategisch plan is niet alleen SMART maar zeker ook Fun, Uitdagend, Zinvol, Zinnenprikkelend en geeft een Yes-gevoel!

2. Tegenhanger van logica waarbij iets waar of niet waar is. Fuzzy Logic geeft ruimte voor meerdere tinten grijs, meerdere oplossingen voor een probleem. Zodat je de oplossing kunt kiezen die past bij jouw situatie.

3. In het brein: rechterbrein samen met linkerbrein, creativiteit en logica gecombineerd.

4. Het leukste strategisch marketing bureau.

  • Customer Journey