Branding

Branding of merkpositionering is het bepalen van de juiste plaats van het merk in de markt. Denk hierbij aan kiezen van een doelgroep, bepalen van de boodschap maar zeker ook het vaststellen van de toegevoegde waarde die jouw product heeft in het leven van de klant en hoe dit verschilt van het aanbod van je concurrenten.
Daarbij is het van belang te realiseren dat hoe goed je ook je best doet om een boodschap of gevoel te communiceren naar de markt het uiteindelijk je doelgroep is die bepaalt of deze ook zo wordt ervaren.

Het positioneren van een merk vraagt dus continu aandacht in alles wat de organisatie doet (internal branding).
Fuzzy Logic heeft diverse organisaties geholpen met het positioneren van het merk en instellen van controle en bijsturingsprocessen.

 

Branding

Neem contact op

 

Fuzzy Logic Marketing
Het Wagenwiel 8, Arnhem

06-24884884

info@fuzzylogicmarketing.nl 

 

 

 


Betekenis van Fuzzy Logic

1. Fuzzy als tegenhanger van SMART. Een goed strategisch plan is niet alleen SMART maar zeker ook Fun, Uitdagend, Zinvol, Zinnenprikkelend en geeft een Yes-gevoel!

2. Tegenhanger van logica waarbij iets waar of niet waar is. Fuzzy Logic geeft ruimte voor meerdere tinten grijs, meerdere oplossingen voor een probleem. Zodat je de oplossing kunt kiezen die past bij jouw situatie.

3. In het brein: rechterbrein samen met linkerbrein, creativiteit en logica gecombineerd.

4. Het leukste strategisch marketing bureau.